Aanpak

Programma

Met een 100 dagen programma worden ambitie, doelstellingen en oplossingen in lijn gebracht om concrete resultaten te boeken. Bij de uitvoering van het programma worden de vooraf realistisch gestelde doelen geïmplementeerd en bij afronding organisatorisch geborgd.

Uitgangssituatie

SalesRaedt start vanuit het bewezen bestaansrecht van de onderneming. Vanuit deze positie worden nieuwe behoeften en bijbehorende resultaten vastgesteld en uitgewerkt tot een implementatieprogramma.

Beschikbare middelen en structuren

Bij de uitvoering van het programma spelen individuele medewerkers, team(s) en directie de hoofdrol. Zij worden gestuurd op leadership, entrepreneurship en accountability. Voor de uitvoering worden bestaande ondernemingsmiddelen hierbij als bouwstenen ingezet en gecombineerd. Denk bij deze middelen bijvoorbeeld aan de klant- en productportefeuille, innovaties, netwerk, mens en middelen, referenties en marktpositie.

Rol

De rol of betrokkenheid van SalesRaedt (interim, ondersteunend, adviserend) hangt af van de gewenste resultaten en de beschikbare ‘resources’ van de opdrachtgever.